Joining: TimOwnage/Agariste
+5
TheLastHope
Deneration
‡×Commandoׇ
Karuma
WildeBras
9 plaatsers
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 1
Join?
Joining: TimOwnage/Agariste
Stem op de poll met reactie.Je in-game naam
TimOwnage
Agariste
-Je K/D
Moet dat die is zo fcking noob maar ik ga k/d opschoner kopen
-Screenshot van je account
~~Later~~
-Info over jezelf
Naam:Tim Baecke
Leeftijd:11(7 mei 12)
Geslacht:Man/Jongen
Hobby's:Vroeger voetbal ben er mee gestopt, Skate Or D!3, Luieren
Waarom ik wil joinen?: omdat het een heele leuke clan wordt met leuke leden(ook nu al)En ik kan goed omgaan met Karuma,WildeBras en Sof|x
Laatst aangepast door WildeBras op di maa 23, 2010 1:41 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Re: Joining: TimOwnage/Agariste
Ik zeg ja, hij kan een aanwinst voor de clan zijn en als hij joined krijgt ie eerst trial van 3 dagen en dan beslissen we of hij lid/event mod mag worden.
Eigenlijk heeft WildeBras alles al uitgelegd dus weet ik niet nog iets toe te voegen
ik zeg in ieder geval ja
ik zeg in ieder geval ja
Karuma- Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 21-03-10
Yukito: Wanneer ga je nou stemmen ? XD
Sof|x°...: ik zeg JA !
Hij is druk maar dit zegt genoeg, Tim krijgt trial en dit topic gaat weer open als hij er doorheen komt.
Sof|x°...: ik zeg JA !
Hij is druk maar dit zegt genoeg, Tim krijgt trial en dit topic gaat weer open als hij er doorheen komt.
Ja voor Tim!
‡×Commandoׇ- Aantal berichten : 119
Leeftijd : 28
Geen ja voor Tim, maar een JAZEKER!
TheLastHope- Aantal berichten : 154
Leeftijd : 29
Ik zeg nee, sorry Tim maar je spamde en je hebt niet de toegevoegde waarde die ik had verwacht.
Ik vind je nog wel heel aardig (;
Laatst aangepast door WildeBras op di maa 23, 2010 2:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
ik spamde helemaal ietWildeBras schreef:Ik zeg nee, sorry Tim maar je spamde en je hebt niet de toegevoegde waarde die ik had verwacht.
Gast- Gast
ik zeg een onzekere ja omdat je aardig bent
Karuma- Aantal berichten : 150
Nee, je bent totaal geen aanwinst zowel op het forum als qpang.
Princess- Co-Leader
- Aantal berichten : 158
Daar heb je eigenlijk wel een punt, doe mijn ja maar een nee, want ik wil Tim wel als vriend, maar als clan lid niet, sorry jongen....Princess schreef:Nee, je bent totaal geen aanwinst zowel op het forum als qpang.
ik wil tim miss in de clan, maar als aanwinst bij CW's enzo heb je niks aan hem.TheLastHope schreef:Daar heb je eigenlijk wel een punt, doe mijn ja maar een nee, want ik wil Tim wel als vriend, maar als clan lid niet, sorry jongen....Princess schreef:Nee, je bent totaal geen aanwinst zowel op het forum als qpang.
ben ik nu lid of niet?
daarbij ik ga zoals Max(MiniBoesz)Doen als ik hier niet in mag ga ik voor altijd s4 league spelen
daarbij ik ga zoals Max(MiniBoesz)Doen als ik hier niet in mag ga ik voor altijd s4 league spelen
Gast- Gast
Aangezien rea's wil ik je wel een kans geven.
Een twijfelachtige ja.
Een twijfelachtige ja.
Puni$err- Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 23-03-10
Leeftijd : 27
Aga/Agariste schreef:ben ik nu lid of niet?
Dit zegt al heel veel...
Nu ga je een oplossing proberen te bedenken om wel in NF te komen dat je dan stopt met Qpang spelen.
Van mij hoef je hier niet zielig te lopen gaan doen dat je dan stopt met Qpang spelen, doei.
(En hij speelt Qpang dus ook 'niet meer' aangezien als hij er niet in mag voor s4 kiest, in plaats van qpang)
Princess- Co-Leader
- Aantal berichten : 158
Qpang begint stom te worden dus dit is het eenigste leuke aan Qpang dan de clans dus ...Princess schreef:Aga/Agariste schreef:ben ik nu lid of niet?
Dit zegt al heel veel...
Nu ga je een oplossing proberen te bedenken om wel in NF te komen dat je dan stopt met Qpang spelen.
Van mij hoef je hier niet zielig te lopen gaan doen dat je dan stopt met Qpang spelen, doei.
(En hij speelt Qpang dus ook 'niet meer' aangezien als hij er niet in mag voor s4 kiest, in plaats van qpang)
Gast- Gast
Bij S4 zijn er ook clans, en dat vindt je wel leuk toch?Aga/Agariste schreef:Qpang begint stom te worden dus dit is het eenigste leuke aan Qpang dan de clans dus ...Princess schreef:Aga/Agariste schreef:ben ik nu lid of niet?
Dit zegt al heel veel...
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: