Joining: TheLastHope
+4
§Dark§Smile§
Karuma
‡×Commandoׇ
WildeBras
8 plaatsers
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 1
Join?
Joining: TheLastHope
Stem op de poll met argumenten.Hallo allemaal,
Ik ben Roel Winter en Ik ben 14 jaar. Op Qpang sta ik ‘bekend’ als †TheLastHope†.
Ik speel nou bijna al een jaar Qpang en ben inmiddels level 28 (4 Groen) geworden.
Ik heb een kleine carriere achter de rug met clans en ben blij dat de meeste mij toelaten. Zo begon het:
-Eerst kwam ik in DsM, in de tijd van Danger & Darkfire (voormalig Ravaged & DarkSmile/DarkTerror). Zij hebben mij geleerd hoe ik moest omgaan met forum2go sites en wat voor dingen je wel en niet moet doen als je in een clan zit.
-DsM ging dood omdat we weinig leden hadden. Ik was een hele tijd clan loos, maar in November heb ik mezelf aangemeld bij 2 clans. Dit waren CL en EP. Ik werd bij CL als eerst toegelaten. Maar bij EP mocht ik er ook in. Ik was bij beide 1 dag lang (of moet ik zeggen kort) lid. Want diezelfde dag nog werd ik gevraagd voor een andere clan.
-De naam was TF(een clan van een paar vrienden), deze clan ging al snel dood. Op zoek naar WEER een nieuwe clan.
-De mensen die in TF zaten hadden een nieuwe clan opgericht. BS genaamd. Ik heb een hele tijd bij deze clan gezeten. Na 2 weken solliciteerde ik voor een functie, maar er zat een addertje onder het gras. Elke functie die er bestaat was er al!! Dus ik ging iets nieuws verzinnen. En dit was: Training-Moderator. Ik heb die functie een maand lang gedaan, en met succes. Helaas ging deze clan ook dood doordat de leader naar een andere clan ging.
-Toen maar met andere goede vrienden van mij een nieuwe clan maken, genaamd Game Over, we deden het redelijk goed in CW en dergelijke. Ik was hier CW-Moderator en later ook Co-Leader.
-Toen CS, bij DarkSmile, oude vriend uit DsM. Ik was Co-Leader.
Ik heb dus al redelijk wat ervaring met clans en forums. Daarbuiten ben ik zeker niet de slechtste Qpang-speler en sta momenteel in de top 100. Mijn k/d ingame kan verschillen van 1.0 tot 5.0, maar ik zit meestal rond de 2.0. Natuurlijk heb ik ook wel eens een uitschieter (positief of negatief). Maar ik speel Qpang gewoon voor de fun. Ik ken uit deze clan al een paar leden en hoop dat ik de rest ook als vriend mag benoemen. Ik ben buiten Qpang spelen en Clan forums checken ook veel bezig met Signatures en Scopes maken. Ik speel ook weleens andere games en speel in mijn vrije tijd veel basketball op eredivisie niveau. Daardoor heb ik soms geen tijd voor bepaalde events en clanwars.
Hier wat screenshots van mijn karakter:
Ik speel dus meestal met hana of miu miu. Soms ook met een andere voor de lol!
Ik hoop dat ik in NF mag en hoop spoedig antwoord te krijgen.
Let's have some fun!
Roel Winter
BTW: Als ik mag joinen verloot ik een Lanterfant Zegen full rondes!!
Je kunt me bereiken via:
Msn/Hotmail: roel.wint@hotmail.com
xFire: roelwinter
Laatst aangepast door WildeBras op di maa 23, 2010 1:45 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Re: Joining: TheLastHope
Ondanks de super brief, stem ik nee.
‡×Commandoׇ- Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 21-03-10
Leeftijd : 28
Brief kan niet beter
ja
ja
Karuma- Aantal berichten : 150
Sofix heeft zoals gewoonlijk geen tijd xd.
Maar hij zegt weer ja
Maar hij zegt weer ja
Karuma- Aantal berichten : 150
Ja voor Roel!
‡×Commandoׇ- Aantal berichten : 119
Leeftijd : 28
geen nee
aardig, positief, goed en nog veeeel meer