Joining: TheLastHope
+4
§Dark§Smile§
Karuma
‡×Commandoׇ
WildeBras
8 plaatsers
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 1
Join?
Joining: TheLastHope
Stem op de poll met argumenten.Hallo allemaal,
Ik ben Roel Winter en Ik ben 14 jaar. Op Qpang sta ik ‘bekend’ als †TheLastHope†.
Ik speel nou bijna al een jaar Qpang en ben inmiddels level 28 (4 Groen) geworden.
Ik heb een kleine carriere achter de rug met clans en ben blij dat de meeste mij toelaten. Zo begon het:
-Eerst kwam ik in DsM, in de tijd van Danger & Darkfire (voormalig Ravaged & DarkSmile/DarkTerror). Zij hebben mij geleerd hoe ik moest omgaan met forum2go sites en wat voor dingen je wel en niet moet doen als je in een clan zit.
-DsM ging dood omdat we weinig leden hadden. Ik was een hele tijd clan loos, maar in November heb ik mezelf aangemeld bij 2 clans. Dit waren CL en EP. Ik werd bij CL als eerst toegelaten. Maar bij EP mocht ik er ook in. Ik was bij beide 1 dag lang (of moet ik zeggen kort) lid. Want diezelfde dag nog werd ik gevraagd voor een andere clan.
-De naam was TF(een clan van een paar vrienden), deze clan ging al snel dood. Op zoek naar WEER een nieuwe clan.
-De mensen die in TF zaten hadden een nieuwe clan opgericht. BS genaamd. Ik heb een hele tijd bij deze clan gezeten. Na 2 weken solliciteerde ik voor een functie, maar er zat een addertje onder het gras. Elke functie die er bestaat was er al!! Dus ik ging iets nieuws verzinnen. En dit was: Training-Moderator. Ik heb die functie een maand lang gedaan, en met succes. Helaas ging deze clan ook dood doordat de leader naar een andere clan ging.
-Toen maar met andere goede vrienden van mij een nieuwe clan maken, genaamd Game Over, we deden het redelijk goed in CW en dergelijke. Ik was hier CW-Moderator en later ook Co-Leader.
-Toen CS, bij DarkSmile, oude vriend uit DsM. Ik was Co-Leader.