Joining: Tsunami
+5
sonja
Karuma
‡×Commandoׇ
TheLastHope
WildeBras
9 plaatsers
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 1
Mag Tsunami joinen?
Joining: Tsunami
Geen idee waarom ik dit erop zet.~Wie ben ik? ~
Hey allemaal, ik ben Florian Stigter ik woon in Essen en mijn huidig account (dat binnekort word afgestaan) heet Tsunami,
ik ga binnenkort dus ook een nieuw account aanmaken die hoogstwaarschijnlijk iRefuse gaat heten
Ik heb op Tsunami ongeveer 50000 don en geen cash.
Ik ben op Tsunami level 10
En hou van bananen.
~ Waarom zou IK een aanwinst zijn voor Numquam Fugere ?~
Ik ben niet zo goed in Qpang maar heb wel goede handjes (hiermee bedoel ik dat ik redelijk kan designen)
En heb meestal wel leuke events te verzinnen en ben best handig in forum's.
En ben zéér actief op forum's maar kan op sommige dagen gewoon niet online komen wegens school
Ik sta tijdens CW's en events ook altijd klaar
Ik kan ook goeie stabiele scopes maken.
En vooral niet te vergeten zal ik me aan de regels houden en hen naleven.
~ Waarom ik voor deze clan kies? ~
Ik heb gehoord van veel mensen dat NF een top clan was dus ik wou het namelijk eens een zet geven.
Ik wil hier mijn laatste momenten beleven in deze clan omdat ik indien deze clan dood is STOP met Qpang
Deze clan heeft ook nog enorm symphatieke mensen dus ze zijn aardig en vooral GOED in Qpang.
En ik denk dat ik me hier echt goed ga thuis voelen in de tijd dat ik in deze clan zit.
Deze clan heeft volgens mij niet alleen aardige maar ook super grappige mensen kuch*kuch*kuch hé Roel*kuch*kuch
Indien ik in deze clan zit zal ik altijd gemotiveerd zijn dus als je vragen hebt sta ik altijd vrij.
Zozo aapjes gaan nu naar de knaapjes :p dit was mijn sollicitatiebrief.
Met enorm veel vriendelijke groeten
Florian (Tsunami)
Re: Joining: Tsunami
Ik zeg een grote NEE <--Met de nadruk op NEE
Hij heeft 3 maanden lang tegen mij gelogen en nu wil hij weer met een schone lei beginnen? Flikker toch op
En dan zegt hij dat hij kan designen...
Hij heeft een keer een sig voor Miniboesz gemaakt, nouja gemaakt van internet afgehaald -.-
Hij heeft 3 maanden lang tegen mij gelogen en nu wil hij weer met een schone lei beginnen? Flikker toch op
Hij heeft een keer een sig voor Miniboesz gemaakt, nouja gemaakt van internet afgehaald -.-
Ondanks de vele negatieve reacties van sommige mensen vind ik dit toch een van de aardigste mensen van Qpang. Hij is zeer gemotiveerd en kan inderdaad goede signatures maken. Dat hij een keer een signature van internet bewerkt, wat is daar mis mee? Zie bijvoorbeeld deze:
En hij vind me grappig
Een ja van mij dus, punt uit.
En hij vind me grappig
Een ja van mij dus, punt uit.
Laatst aangepast door TheLastHope op di maa 23, 2010 2:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zin vergeten -.-)
TheLastHope- Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 21-03-10
Leeftijd : 29
Ik stem Ja. Maar volgens mij komt hij er niet door omdat Souf en Mik tegen zijn.
En je hebt het eerste deel weggelaten (hij heeft me laten zien)
‡×Commandoׇ- Aantal berichten : 119
Leeftijd : 28
Het eerste deel post ik niet omdat hij daar gewoon weer zielig doet.‡×Commandoׇ schreef:Ik stem Ja. Maar volgens mij komt hij er niet door omdat Souf en Mik tegen zijn.
Het is niet de eerste keer dat hij iemand naait. Ik zet dit er ook alleen op omdat jullie hem misschien een kans willen geven.
Nu maak je me nieuwsgierig, nu ga je het posten ook, aub?WildeBras schreef:Het eerste deel post ik niet omdat hij daar gewoon weer zielig doet.‡×Commandoׇ schreef:Ik stem Ja. Maar volgens mij komt hij er niet door omdat Souf en Mik tegen zijn.
Het is niet de eerste keer dat hij iemand naait. Ik zet dit er ook alleen op omdat jullie hem misschien een kans willen geven.
TheLastHope- Aantal berichten : 154
Leeftijd : 29
ik zeg nee en wel hierom:
WildeBras schreef:Ik zeg een grote NEE <--Met de nadruk op NEE
Karuma- Aantal berichten : 150
ok , volgens mij is hier iets misgegaan. ik heb nee gestemt, karuma ook, en wildebras ook. waarom dan maar 2 stemmen tegen? kunnen jullie dit achterhalen?
Nee, en wel hier om:
Ik ben niet zo goed in Qpang maar heb wel goede handjes (hiermee bedoel ik dat ik redelijk kan designen)
Ga maar naar een design forum toe dan en sluit je gezellig aan bij dat clubje.
Princess- Co-Leader
- Aantal berichten : 158
lekkerdan:pPrincess schreef:Nee, en wel hier om:
Ik heb geen behoefte aan tsunami in deze clan. En aangezien vele negatieve reacties stem in nee.
Puni$err- Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 23-03-10
Leeftijd : 27
Aan de reacties te zien is dat hij niet bepaald gewenst is.. dus een nee
§Dark§Smile§- Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 22-03-10
Soortgelijke onderwerpen
» Joining: TheLastHope
» Joining: ×Sonja×
» Joining: DarkSmile
» Joining: Deneration