Joining: Ryuzaki/Sebaku
+7
Sofix
Karuma
Puni$err
TheLastHope
‡×Commandoׇ
sonja
WildeBras
11 plaatsers
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Join?
Re: Joining: Ryuzaki/Sebaku
'we'als in 'jullie omdat ik dat niet bepaal'xDPrincess schreef:sonja schreef:we kunnen je altijd nog kikkenSébàkuwwl schreef:Ik wil alleen maar kenbaar maken dat ik niet van plan ben om meer dan 2 uur per week Qpang te spelen, ik waarschijnlijk niet beter word aangezien ik nu gewend ben aan S4, en dat voorlopig blijf spelen. Zo weten jullie wat jullie kunnen verwachten van me, en dan vallen jullie niet bedrogen uit.sonja schreef:TIP: hou je mond en w8 tot je trial voorbij is! want dan kunnen ze je nix meer maken! lekker boeie of het eerlijk is, het leven is soms gwn niet eerlijk XDSébàkuwwl schreef:heel graag.sonja schreef:wil je eigenlijk wel joinen?
En met 'we' bedoel je?
ook JIJ mag me jordi noemen hoor ^^Steen schreef:Sonja voelt zich belangrijk. ^^
Omdat je Sonja te verwijft vindt? (de naam dan)
Neem op QPang dan de naam ×Jordi×
Neem op QPang dan de naam ×Jordi×
‡×Commandoׇ- Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 21-03-10
Leeftijd : 28
nee, helaas, want ik vind sonja egt HEERLIJK. geweldig om mensen te horen zeggen: wow jij bent egt goed voor een meisje xD en als andere mensen meespelen, (vooral antonio/raich) is dat egt heel grappig xD
Sébàkuwwl schreef:Zucht, ik ga weer even de eikel spelen, want zo ben ik van nature. Ik waardeer het zeer dat jullie ja stemmen, maar waar baseren jullie dat op? Ik heb minder dan een uur Qpang gespeeld deze week, ik ben hoogst waarscheinlijk veel slechter in Qpang dan jullie allemaal, ik had een slechte brief en ik ben hardstikke koppig en zal waarscheinlijk nog wel voor conflicten zorgen op het forum later. Ik voeg niks toe, dus waarom trekken jullie mij voor? Begrijp me niet verkeerd, ik voel me geëerd dat jullie ja stemmen, alleen het lijkt me niet echt eerlijk tegenover andere mensen.
Ik speel geen Qpang meer xD
Das nog erger
maar mik zei dat dat niet erg was dus ok voor mij
Sofix- Aantal berichten : 28
sonja schreef:'we'als in 'jullie omdat ik dat niet bepaal'xDPrincess schreef:sonja schreef:we kunnen je altijd nog kikkenSébàkuwwl schreef:Ik wil alleen maar kenbaar maken dat ik niet van plan ben om meer dan 2 uur per week Qpang te spelen, ik waarschijnlijk niet beter word aangezien ik nu gewend ben aan S4, en dat voorlopig blijf spelen. Zo weten jullie wat jullie kunnen verwachten van me, en dan vallen jullie niet bedrogen uit.sonja schreef:TIP: hou je mond en w8 tot je trial voorbij is! want dan kunnen ze je nix meer maken! lekker boeie of het eerlijk is, het leven is soms gwn niet eerlijk XDSébàkuwwl schreef:heel graag.sonja schreef:wil je eigenlijk wel joinen?
En met 'we' bedoel je?
Met 'we' bedoel je altijd inclusief jezelf en enkele andere personen daarom heen.
'Jullie' is een heel ander verhaal dat is exclusief jezelf maar enkele andere zaken...
Aangezien het 7 voor is en 1 tegen lijkt mij dit een join...
Dat hij niet actief is en andere verwante zaken komen helaas niet aan de orde in deze bespreking...
Princess- Co-Leader
- Aantal berichten : 158
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: