Joining: Daichy/JustThrow
+6
sonja
Princess
Deneration
Steen
Phanoyatis
Karuma
10 plaatsers
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 1
Mag Daichy joinen?
Joining: Daichy/JustThrow
Hallo NF,
Ik ben Vincent en ben net 12 jaar geworden. In-game heet ik : [IB]Daichy (Miss ook wel bekent als Pandore)
Ik ben level 4 paars oftewijl level 16. Ik weet niet precies hoelang ik dit spel speel, denk nu ong 10 maanden ofso.
Ik wil joinen omdat het een gezellige clan is over ik heb gehoord. Ik heb al in best wel veel clans gezeten (Zoals IB, DT, & EP)
-IB ben ik geleafd omdat het alleen maar om 'Pro' zijn ging, Niemand was gezellig op forum, eigenlijk is gewoon niemand op forum.
-DT Was ik leader van maar uiteindelijk besloten mijn vriend en ik hem te leafen en allebei een eigen clan te beginnen (JustKill, was ik vanaf 3 donkerblauw en bij 4 donkerblauw ben ik samen met mijn vriend op dat acc. gegaan en ong. Toen DT dood was deden we allebei een eigen acc. (We heetten daarop [DT]JustThrow ook wel JustKill))
-EP Was wel gewoon gezellig alleen stond op dood staan
Ik denk dat deze clan zowat alles heeft wat ik graag zou willen hebben, Gezelligheid ze zijn niet slecht & Ik hoop er weer nieuwe vrienden te maken
Ik kan geen screen maken van mijn info&Titels dan crasht me hele com. Me k/d is ong : 2.7 En voorderest staat alles wel in de plus dacht ik. (Missies verloren en gewonnen enzo)
Ikke zou denk ik een aanwinst voor deze clan zijn omdat ik vaak online op forum zal zijn, Wel redelijk goed ben (Al zeg ik het zelf xd), En vaak online.
Als je perse me info&Titels moet zien geef ik je deze link : je moet niet denken dat ik nog in IB Zit. Ik zal de regels op het forum en op qpang wel naleven. Dat houdt in niet schelden, Scammen etc.
Grtz. Vincent - Daichy - JustThrow
Ik ben Vincent en ben net 12 jaar geworden. In-game heet ik : [IB]Daichy (Miss ook wel bekent als Pandore)
Ik ben level 4 paars oftewijl level 16. Ik weet niet precies hoelang ik dit spel speel, denk nu ong 10 maanden ofso.
Ik wil joinen omdat het een gezellige clan is over ik heb gehoord. Ik heb al in best wel veel clans gezeten (Zoals IB, DT, & EP)
-IB ben ik geleafd omdat het alleen maar om 'Pro' zijn ging, Niemand was gezellig op forum, eigenlijk is gewoon niemand op forum.
-DT Was ik leader van maar uiteindelijk besloten mijn vriend en ik hem te leafen en allebei een eigen clan te beginnen (JustKill, was ik vanaf 3 donkerblauw en bij 4 donkerblauw ben ik samen met mijn vriend op dat acc. gegaan en ong. Toen DT dood was deden we allebei een eigen acc. (We heetten daarop [DT]JustThrow ook wel JustKill))
-EP Was wel gewoon gezellig alleen stond op dood staan
Ik denk dat deze clan zowat alles heeft wat ik graag zou willen hebben, Gezelligheid ze zijn niet slecht & Ik hoop er weer nieuwe vrienden te maken
Ik kan geen screen maken van mijn info&Titels dan crasht me hele com. Me k/d is ong : 2.7 En voorderest staat alles wel in de plus dacht ik. (Missies verloren en gewonnen enzo)
Ikke zou denk ik een aanwinst voor deze clan zijn omdat ik vaak online op forum zal zijn, Wel redelijk goed ben (Al zeg ik het zelf xd), En vaak online.
Als je perse me info&Titels moet zien geef ik je deze link : je moet niet denken dat ik nog in IB Zit. Ik zal de regels op het forum en op qpang wel naleven. Dat houdt in niet schelden, Scammen etc.
Grtz. Vincent - Daichy - JustThrow
Karuma- Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 21-03-10
Re: Joining: Daichy/JustThrow
ik zeg sowieso ja want dit is gewoon ongeveer de aardigste persoon van qpang
ja omdat, Daichy lijkt me wel een aanwinst voor de clan (mijn mening = geen stem)
Phanoyatis- Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 28
http://www.flclan.eu/lijst.php?lang=nl
Princess- Co-Leader
- Aantal berichten : 158
ik vraag verklaring op qpangPrincess schreef:http://www.flclan.eu/lijst.php?lang=nl
ik heb het gevraagd en hij zegt dat hij niet meer JustThrow is en dat hij alleen maar op Daichy speelt.
JustThrow heeft hij gegeven aan Pieter en die zit in FL niet Daichy
JustThrow heeft hij gegeven aan Pieter en die zit in FL niet Daichy
ahja okey van mij mag hij een trial...
Princess- Co-Leader
De echte is ook uit FL hoor.. Hij noemt nu NoMoreExit IG.
Ben jij Comander? Aangezien je daar EP vermeld. Dan stem ik ja, anders niet.
Ben jij Comander? Aangezien je daar EP vermeld. Dan stem ik ja, anders niet.
‡×Commandoׇ- Aantal berichten : 119
Ik ken hem niet, maar de brief is wel redelijk denk ik. Ja.
Sébàkuwwl- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-10
Leeftijd : 33
Ik zeg nee, hij ging me mailtje's sturen of ik ze account wilde activeren enzo ..
Verder vind ik hem in-game best irritant, een Nee voor mij dus.
Verder vind ik hem in-game best irritant, een Nee voor mij dus.
Verlengde trial of hij nog steeds vervelend is lijkt me goed...
14 dagen om hem op de proef te stellen, kun je meteen kijken of hij niet ongeduldig etc is;).
14 dagen om hem op de proef te stellen, kun je meteen kijken of hij niet ongeduldig etc is;).
Princess- Co-Leader
We kunnen niet iedereen weigeren...
Princess- Co-Leader
Toelaten zeker ook niet...Princess schreef:We kunnen niet iedereen weigeren...
Ik wil goede, leuke mensen, maar deze persoon komt daar niet voor in aanmerking vind ik.
‡×Commandoׇ- Aantal berichten : 119
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: