1v1, Versus Phanoyatis.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
1v1, Versus Phanoyatis.
Na de FW tegen LA, gingen we 1v1. (mijn score's bij LA waren 12-4 en 8-5)
‡×Commandoׇ- Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 21-03-10
Leeftijd : 28
Re: 1v1, Versus Phanoyatis.
Hij daagde me uit, dus ja..WildeBras schreef:Kijk naar de reactie --'
Nou en xD‡×Commandoׇ schreef:Hij daagde me uit, dus ja..WildeBras schreef:Kijk naar de reactie --'
als toetsen het niet doen dan verlies je ook met 10-0WildeBras schreef:Nou en xD‡×Commandoׇ schreef:Hij daagde me uit, dus ja..WildeBras schreef:Kijk naar de reactie --'
Karuma- Aantal berichten : 150
Ze deden het zeker wel, hij typte heel de wedstrijd normaal, en hij schoot soms aardig raak.Karuma schreef:als toetsen het niet doen dan verlies je ook met 10-0WildeBras schreef:Nou en xD‡×Commandoׇ schreef:Hij daagde me uit, dus ja..WildeBras schreef:Kijk naar de reactie --'
Gz met je win, maar ik vind het nogal eigendunk om een 1v1 match hier te plaatsen, maarja daarvoor is dit sub-forum gemaakt, dus ja. nogmaals gz.
Sébàkuwwl- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-10
Leeftijd : 33
dan zijn het gewoon puur smoesjes 0,o‡×Commandoׇ schreef:Ze deden het zeker wel, hij typte heel de wedstrijd normaal, en hij schoot soms aardig raak.Karuma schreef:als toetsen het niet doen dan verlies je ook met 10-0WildeBras schreef:Nou en xD‡×Commandoׇ schreef:Hij daagde me uit, dus ja..WildeBras schreef:Kijk naar de reactie --'
Karuma- Aantal berichten : 150
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: