Numquam Fugere
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April

+6
sonja
Steen
Sébàkuwwl
TheLastHope
Karuma
WildeBras
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mag Phano joinen?

Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April Vote_lcap60%Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April Vote_rcap 60% 
[ 3 ]
Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April Vote_lcap40%Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April Vote_rcap 40% 
[ 2 ]

Totaal aantal stemmen : 5

Enquête gesloten

Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April Empty Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April

Bericht  WildeBras ma maa 29, 2010 5:35 am

Hallo David & Mik Wink

Jaja ik ken jullie al vanaf groep 2 XD

maar daar gaat het niet over...

Ingamenaam : Phanoyatis ( met z'n rondje ana het einde weetnietmeer hoe je die doet XD )

K/D : is 2.2

Screen : http://nl.tinypic.com/view.php?pic=t8w751&s=5

Info : Ik ben Phanayotis ik ben level 2 roze , jullie zouden misschien denken '' aah z'n noobje die denkt dat hij kan joinen...''
maar ik heb veel meer ervaring met Qpang. Ik speel het al ongeveer een jaar. Ik ben een tijd
gestopt maar toen was ik weer begonnen. Ik had een account van 3 groen . Karuma je weet het , hahah
Maar ik wou graag een acoount hebben, die niet echt snel herkend word dus ben ik zogenaamd '' Undercover "" gegaan XD
Op mijn andere account van 3 groen waren mensen die mij niet echt meer mochten, daarom wil ik dat account in het verleden laten en een
nieuwe start beginnen , oke dat was alles over mijn Qpang ervaring .

Nu iets meer over de clan , en waarom ik wil joinen :

Ik zou graag NF willen joinen omdat het mij een leuke gezllige clan lijkt ( dat zegt iedreen ) maar ik ken 2 mensen in het real,
Karuma en Wildebras, maar ik hoop dat zij mijn acc naam verder niet gaan verspreiden. Ik het is geen reden omdat ik ze in het Real ken dat ik
meteen mag joinen maar ik weet dat hun gezellig zijn en niet zomaar opgeven. En vooraal aardig en goed ! envoor mijn gevoel hoor ik bij hun thuis Smile
Verder vindt ik het leuk om clanwarsen te spelen en vooral ook events. ik ben actief op forum en Qpang. Ik ben wel ervaren met clans ik had in WE gezeten.
maar eerst werd ik daar niet hartelijk welkom geheten door Inge maar daar heb ik het goed meegemaakt , dus ik denk dat inge nu ook wel weet wie ik ben .
maar met een paar mensen uit jullie clan heb ik al eens een keer eerder in een clan gezeten ! En ik ben bereid om me goed te gedragen op het forum en ook op Qpang.

Ik denk dat ik jullie wel geneog geinformeerd hebben Wink

Mvg, Phanoyatis
Stem op de poll met reactie.

WildeBras
Admin
Admin

Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 21-03-10
Leeftijd : 29

http://nfclan.roflforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April Empty Re: Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April

Bericht  Karuma ma maa 29, 2010 6:20 am

ja,
het is een goede brief en hij is aardig + goed + actief

Karuma

Aantal berichten : 150

Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April Empty Re: Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April

Bericht  TheLastHope ma maa 29, 2010 6:43 am

Ja, en ik wil nog even dit kwijt:

-Vroeger waren we altijd nek aan nek, nu nogsteeds.
-Hij is een van de aardigste Qpangers (in mijn ogen).
-Zijn naam pwnt gewoon.
-Hij staat open voor tips en andere opmerkingen (ik heb hem al wel wat tips gegeven).
-Hij is goed (Hij was even weg van Qpang maar nu weer online. Dus knap dat hij toch deze score haalt tegen mij (niet dat ik zo goed ben...)).
-Zijn k/d is slecht door 1 vs 1 tegen mij, sorry jongen ^^ Maar dat moet dus eigenlijk hoger zijn (hij speelt op free zone BTW)
-Screens van 2 keer Bunker:
Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April 2ldag78
Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April 20s999i

Een goede kerel dus. Very Happy
TheLastHope
TheLastHope

Aantal berichten : 154

Bericht  Sébàkuwwl ma maa 29, 2010 6:50 am

Goede brief? Oke ik mag niet veel zeggen over brieven, want mijn brief was bar en bar slecht, maar dit is toch ook geen goede brief? Razz Hij haalt het feit dat hij Karuma en Mik kent wel meerdere keren omhoog en er staan redelijk wat typ, leestekens en gramatische fouten in, en ik vind dat als je een clan joined, je gewoon je clan moet vertrouwen, en je oude naam moet opbiechten. Er staat ook niet in waarom men ja zou moeten stemmen. Misschien lul ik dit, omdat ik van nature altijd heel sjagerijnig ben. Maarja, ik ben zelf nog trial dus trek je niks van mij aan.

Sébàkuwwl

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-10
Leeftijd : 33

Bericht  Steen ma maa 29, 2010 7:32 am

Dit is wel een nette brief hoor Wink

Steen

Aantal berichten : 46

http://www.google.nl/stephan hawking

Bericht  sonja ma maa 29, 2010 8:05 am

ok, je maakt het ons zeeer simpel. er zijn zo'n 25 acc's van 3 groen. er zijn er 1 bult actief. alleen IEDEREEN weet gwn dat karuma ooit een hoger acc heeft gehad, waarvan ik de naam niet noem, en hij dat dat samen met 'een vriend'. het lijkt me logisch dat jij dat bent. dus weet ik al wie je was Razz maar ik denk er nog even overna.

sonja

Leeftijd : 28

http://www.hoiikbenjandebrandweermanwiljezienhoehardikrennenkan.

Bericht  Sofix ma maa 29, 2010 8:23 am

Ik kies wat mik hier kiest ...

Sofix

Aantal berichten : 28

Bericht  WildeBras ma maa 29, 2010 8:33 am

Een ja dus.

WildeBras
Admin
Admin

Bericht  ‡×Commandoׇ ma maa 29, 2010 8:56 am

Spellingsfouten, het feit dat hij Mik en Karuma kent, haalt hij wel veel aan.. Ik vind het een nee. Ik vind ook dat we ietsje kieskeuriger moeten zijn in de potientiële joiners.

‡×Commandoׇ

Aantal berichten : 119

Bericht  Princess ma maa 29, 2010 11:56 am

Heeft in WE gezeten ik wil eerst weten wie dit persoon is daarna zeg ik pas Ja..
Nu blijft het op een Nee staan hij schaduwt zijn achtergrond en vast nog meer dan.

Princess
Co-Leader
Co-Leader

Aantal berichten : 158

Bericht  Karuma ma maa 29, 2010 11:57 am

als je zegt wie je bent heb je waarschijnlijk meer ja's xD

Karuma

Bericht  Princess ma maa 29, 2010 12:00 pm

Laat maar weet al wie hij is Unleased...

Ik zeg nee dat komt door je screen...

1000kills en 477 deaths in de beginners zone halen heeft totaal geen toegevoegde waarden succes met je 2.2 fake k/d.

Princess
Co-Leader
Co-Leader

Bericht  Sofix ma maa 29, 2010 12:23 pm

Unleashed is een nee ...

Sofix

Aantal berichten : 28

Bericht  Princess ma maa 29, 2010 12:44 pm

Misschien een 7/14 dagen trial goed voor hem?

Princess
Co-Leader
Co-Leader

Bericht  WildeBras ma maa 29, 2010 12:46 pm

Princess schreef:Misschien een 7/14 dagen trial goed voor hem?
Lijkt me goed voor de twijfelende mensen.

WildeBras
Admin
Admin

Bericht  TheLastHope ma maa 29, 2010 1:16 pm

Princess schreef:Laat maar weet al wie hij is Unleased...

Ik zeg nee dat komt door je screen...

1000kills en 477 deaths in de beginners zone halen heeft totaal geen toegevoegde waarden succes met je 2.2 fake k/d.
Hij speelt of FreeZone en veel 1 vs 1 tegen mij....
TheLastHope
TheLastHope

Aantal berichten : 154

Bericht  Steen ma maa 29, 2010 1:17 pm

Hij heeft waarschijnlijk free-kills gehad (50) geloof nooit dat hij combo god haalt.
Mij max combo is ook maar 34 O.o

Steen

Bericht  Karuma ma maa 29, 2010 1:25 pm

Steen schreef:Hij heeft waarschijnlijk free-kills gehad (50) geloof nooit dat hij combo god haalt.
mijne ook Very Happy

Karuma

Bericht  Steen ma maa 29, 2010 1:26 pm

Karuma schreef:
Steen schreef:Hij heeft waarschijnlijk free-kills gehad (50) geloof nooit dat hij combo god haalt.
mijne ook Very Happy
Ik heb er ook screen van voor als mensen het niet geloofde.

Steen

Bericht  Phanoyatis ma maa 29, 2010 1:42 pm

het klopt dat had ik gedaan, ik weet niet of het erg is ik wil heus wel een nieuw account beginnen als jullie daardoor mijn KD faken inzien Razz
Ben toch maar level 6

En ik ben inderdaad Unleashed ik wou hem niet zeggen, omdat ik dan toch al het gevoel had dat er wel mensen nee zouden zeggen. Op Unleashed was ik toen misschien eerst niet altijd sportief en aardig was ... daarom ben ik ook een nieuw account begonnen om mijn gedrag te verbeteren.

Er zijn mensen die een slechte kant van me hebben gezien op Unleashed maar zo ben ik eigelijk niet ( uit mijn ogen ),dat is uiteraad jullie eigen mening..

Nou ik hoop dat jullie me nu een beetje snappen waarom ik mijn naam niet wou zeggen..

en natuurlijk ebn ik heel blij met de 7 dagen Trail ... als iedreen daar mee stemt Very Happy

Phanoyatis

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-03-10

Bericht  sonja ma maa 29, 2010 1:51 pm

ik stem nee, sorry.

sonja

http://www.hoiikbenjandebrandweermanwiljezienhoehardikrennenkan.

Bericht  Phanoyatis ma maa 29, 2010 2:01 pm

IK zei dat ik blij was met de 7 dagen trail , ik dahct dat ie al in ging xD

maar nog even wachten...

Phanoyatis

Bericht  Sébàkuwwl ma maa 29, 2010 2:56 pm

Sorry maar ik vind niet dat jullie (Karuma of Mik) een vriend mogen voortrekken. Ik vind het raar dat jullie nu al zijn account hebben geactiveerd. Er zijn veel nee stemmen, dus dat verdient hij nog niet. Overigens vind ik Unleashed zelf een hele toffe gast, en als ik geen trial was zou ik ja hebben gestemt.

Sébàkuwwl

Aantal berichten : 54
Leeftijd : 33

Bericht  Phanoyatis di maa 30, 2010 4:22 am

Ik ben officeel nnog niet trail ^^ maar ik moest nog even afwachten ?

Dankje Very Happy

Phanoyatis

Bericht  WildeBras di maa 30, 2010 7:00 am

Sébàkuwwl schreef:Sorry maar ik vind niet dat jullie (Karuma of Mik) een vriend mogen voortrekken. Ik vind het raar dat jullie nu al zijn account hebben geactiveerd. Er zijn veel nee stemmen, dus dat verdient hij nog niet. Overigens vind ik Unleashed zelf een hele toffe gast, en als ik geen trial was zou ik ja hebben gestemt.
Ik heb niks geactiveerd dus daarvoor moet je bij Karuma zijn..
Verder heb ik hem gezegt dat hij niet mag reageren tot hij trial krijgt.

WildeBras
Admin
Admin

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: