Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April
+6
sonja
Steen
Sébàkuwwl
TheLastHope
Karuma
WildeBras
10 plaatsers
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mag Phano joinen?
Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April
Stem op de poll met reactie.Hallo David & Mik
Jaja ik ken jullie al vanaf groep 2 XD
maar daar gaat het niet over...
Ingamenaam : Phanoyatis ( met z'n rondje ana het einde weetnietmeer hoe je die doet XD )
K/D : is 2.2
Screen : http://nl.tinypic.com/view.php?pic=t8w751&s=5
Info : Ik ben Phanayotis ik ben level 2 roze , jullie zouden misschien denken '' aah z'n noobje die denkt dat hij kan joinen...''
maar ik heb veel meer ervaring met Qpang. Ik speel het al ongeveer een jaar. Ik ben een tijd
gestopt maar toen was ik weer begonnen. Ik had een account van 3 groen . Karuma je weet het , hahah
Maar ik wou graag een acoount hebben, die niet echt snel herkend word dus ben ik zogenaamd '' Undercover "" gegaan XD
Op mijn andere account van 3 groen waren mensen die mij niet echt meer mochten, daarom wil ik dat account in het verleden laten en een
nieuwe start beginnen , oke dat was alles over mijn Qpang ervaring .
Nu iets meer over de clan , en waarom ik wil joinen :
Ik zou graag NF willen joinen omdat het mij een leuke gezllige clan lijkt ( dat zegt iedreen ) maar ik ken 2 mensen in het real,
Karuma en Wildebras, maar ik hoop dat zij mijn acc naam verder niet gaan verspreiden. Ik het is geen reden omdat ik ze in het Real ken dat ik
meteen mag joinen maar ik weet dat hun gezellig zijn en niet zomaar opgeven. En vooraal aardig en goed ! envoor mijn gevoel hoor ik bij hun thuis
Verder vindt ik het leuk om clanwarsen te spelen en vooral ook events. ik ben actief op forum en Qpang. Ik ben wel ervaren met clans ik had in WE gezeten.
maar eerst werd ik daar niet hartelijk welkom geheten door Inge maar daar heb ik het goed meegemaakt , dus ik denk dat inge nu ook wel weet wie ik ben .