Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April
+6
sonja
Steen
Sébàkuwwl
TheLastHope
Karuma
WildeBras
10 plaatsers
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mag Phano joinen?
Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April
Stem op de poll met reactie.Hallo David & Mik
Jaja ik ken jullie al vanaf groep 2 XD
maar daar gaat het niet over...
Ingamenaam : Phanoyatis ( met z'n rondje ana het einde weetnietmeer hoe je die doet XD )
K/D : is 2.2
Screen : http://nl.tinypic.com/view.php?pic=t8w751&s=5
Info : Ik ben Phanayotis ik ben level 2 roze , jullie zouden misschien denken '' aah z'n noobje die denkt dat hij kan joinen...''
maar ik heb veel meer ervaring met Qpang. Ik speel het al ongeveer een jaar. Ik ben een tijd
gestopt maar toen was ik weer begonnen. Ik had een account van 3 groen . Karuma je weet het , hahah
Maar ik wou graag een acoount hebben, die niet echt snel herkend word dus ben ik zogenaamd '' Undercover "" gegaan XD
Op mijn andere account van 3 groen waren mensen die mij niet echt meer mochten, daarom wil ik dat account in het verleden laten en een
nieuwe start beginnen , oke dat was alles over mijn Qpang ervaring .
Nu iets meer over de clan , en waarom ik wil joinen :
Ik zou graag NF willen joinen omdat het mij een leuke gezllige clan lijkt ( dat zegt iedreen ) maar ik ken 2 mensen in het real,
Karuma en Wildebras, maar ik hoop dat zij mijn acc naam verder niet gaan verspreiden. Ik het is geen reden omdat ik ze in het Real ken dat ik
meteen mag joinen maar ik weet dat hun gezellig zijn en niet zomaar opgeven. En vooraal aardig en goed ! envoor mijn gevoel hoor ik bij hun thuis
Verder vindt ik het leuk om clanwarsen te spelen en vooral ook events. ik ben actief op forum en Qpang. Ik ben wel ervaren met clans ik had in WE gezeten.
maar eerst werd ik daar niet hartelijk welkom geheten door Inge maar daar heb ik het goed meegemaakt , dus ik denk dat inge nu ook wel weet wie ik ben .
maar met een paar mensen uit jullie clan heb ik al eens een keer eerder in een clan gezeten ! En ik ben bereid om me goed te gedragen op het forum en ook op Qpang.
Ik denk dat ik jullie wel geneog geinformeerd hebben
Mvg, Phanoyatis
Re: Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April
ja,
het is een goede brief en hij is aardig + goed + actief
het is een goede brief en hij is aardig + goed + actief
Karuma- Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 21-03-10
Ja, en ik wil nog even dit kwijt:
-Vroeger waren we altijd nek aan nek, nu nogsteeds.
-Hij is een van de aardigste Qpangers (in mijn ogen).
-Zijn naam pwnt gewoon.
-Hij staat open voor tips en andere opmerkingen (ik heb hem al wel wat tips gegeven).
-Hij is goed (Hij was even weg van Qpang maar nu weer online. Dus knap dat hij toch deze score haalt tegen mij (niet dat ik zo goed ben...)).
-Zijn k/d is slecht door 1 vs 1 tegen mij, sorry jongen ^^ Maar dat moet dus eigenlijk hoger zijn (hij speelt op free zone BTW)
-Screens van 2 keer Bunker:
Een goede kerel dus.
-Vroeger waren we altijd nek aan nek, nu nogsteeds.
-Hij is een van de aardigste Qpangers (in mijn ogen).
-Zijn naam pwnt gewoon.
-Hij staat open voor tips en andere opmerkingen (ik heb hem al wel wat tips gegeven).
-Hij is goed (Hij was even weg van Qpang maar nu weer online. Dus knap dat hij toch deze score haalt tegen mij (niet dat ik zo goed ben...)).
-Zijn k/d is slecht door 1 vs 1 tegen mij, sorry jongen ^^ Maar dat moet dus eigenlijk hoger zijn (hij speelt op free zone BTW)
-Screens van 2 keer Bunker:
Een goede kerel dus.
TheLastHope- Aantal berichten : 154
Leeftijd : 29
Goede brief? Oke ik mag niet veel zeggen over brieven, want mijn brief was bar en bar slecht, maar dit is toch ook geen goede brief? Hij haalt het feit dat hij Karuma en Mik kent wel meerdere keren omhoog en er staan redelijk wat typ, leestekens en gramatische fouten in, en ik vind dat als je een clan joined, je gewoon je clan moet vertrouwen, en je oude naam moet opbiechten. Er staat ook niet in waarom men ja zou moeten stemmen. Misschien lul ik dit, omdat ik van nature altijd heel sjagerijnig ben. Maarja, ik ben zelf nog trial dus trek je niks van mij aan.
Sébàkuwwl- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-10
Leeftijd : 33
ok, je maakt het ons zeeer simpel. er zijn zo'n 25 acc's van 3 groen. er zijn er 1 bult actief. alleen IEDEREEN weet gwn dat karuma ooit een hoger acc heeft gehad, waarvan ik de naam niet noem, en hij dat dat samen met 'een vriend'. het lijkt me logisch dat jij dat bent. dus weet ik al wie je was maar ik denk er nog even overna.
Ik kies wat mik hier kiest ...
Sofix- Aantal berichten : 28
Spellingsfouten, het feit dat hij Mik en Karuma kent, haalt hij wel veel aan.. Ik vind het een nee. Ik vind ook dat we ietsje kieskeuriger moeten zijn in de potientiële joiners.
‡×Commandoׇ- Aantal berichten : 119
Leeftijd : 28
Heeft in WE gezeten ik wil eerst weten wie dit persoon is daarna zeg ik pas Ja..
Nu blijft het op een Nee staan hij schaduwt zijn achtergrond en vast nog meer dan.
Nu blijft het op een Nee staan hij schaduwt zijn achtergrond en vast nog meer dan.
Princess- Co-Leader
- Aantal berichten : 158
als je zegt wie je bent heb je waarschijnlijk meer ja's xD
Laat maar weet al wie hij is Unleased...
Ik zeg nee dat komt door je screen...
1000kills en 477 deaths in de beginners zone halen heeft totaal geen toegevoegde waarden succes met je 2.2 fake k/d.
1000kills en 477 deaths in de beginners zone halen heeft totaal geen toegevoegde waarden succes met je 2.2 fake k/d.
Princess- Co-Leader
Unleashed is een nee ...
Sofix- Aantal berichten : 28
Misschien een 7/14 dagen trial goed voor hem?
Princess- Co-Leader
Lijkt me goed voor de twijfelende mensen.Princess schreef:Misschien een 7/14 dagen trial goed voor hem?
Hij speelt of FreeZone en veel 1 vs 1 tegen mij....Princess schreef:Laat maar weet al wie hij is Unleased...
TheLastHope- Aantal berichten : 154
Leeftijd : 29
Hij heeft waarschijnlijk free-kills gehad (50) geloof nooit dat hij combo god haalt.
Mij max combo is ook maar 34 O.o
mijne ookSteen schreef:Hij heeft waarschijnlijk free-kills gehad (50) geloof nooit dat hij combo god haalt.
Ik heb er ook screen van voor als mensen het niet geloofde.Karuma schreef:mijne ookSteen schreef:Hij heeft waarschijnlijk free-kills gehad (50) geloof nooit dat hij combo god haalt.
Steen schreef:Hij heeft waarschijnlijk free-kills gehad (50) geloof nooit dat hij combo god haalt.
het klopt dat had ik gedaan, ik weet niet of het erg is ik wil heus wel een nieuw account beginnen als jullie daardoor mijn KD faken inzien
Ben toch maar level 6
En ik ben inderdaad Unleashed ik wou hem niet zeggen, omdat ik dan toch al het gevoel had dat er wel mensen nee zouden zeggen. Op Unleashed was ik toen misschien eerst niet altijd sportief en aardig was ... daarom ben ik ook een nieuw account begonnen om mijn gedrag te verbeteren.
Er zijn mensen die een slechte kant van me hebben gezien op Unleashed maar zo ben ik eigelijk niet ( uit mijn ogen ),dat is uiteraad jullie eigen mening..
Nou ik hoop dat jullie me nu een beetje snappen waarom ik mijn naam niet wou zeggen..
en natuurlijk ebn ik heel blij met de 7 dagen Trail ... als iedreen daar mee stemt
Phanoyatis- Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-03-10
IK zei dat ik blij was met de 7 dagen trail , ik dahct dat ie al in ging xD
maar nog even wachten...
maar nog even wachten...
Sorry maar ik vind niet dat jullie (Karuma of Mik) een vriend mogen voortrekken. Ik vind het raar dat jullie nu al zijn account hebben geactiveerd. Er zijn veel nee stemmen, dus dat verdient hij nog niet. Overigens vind ik Unleashed zelf een hele toffe gast, en als ik geen trial was zou ik ja hebben gestemt.
Sébàkuwwl- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-10
Leeftijd : 33
Ik ben officeel nnog niet trail ^^ maar ik moest nog even afwachten ?
Dankje
Dankje
Ik heb niks geactiveerd dus daarvoor moet je bij Karuma zijn..Sébàkuwwl schreef:Sorry maar ik vind niet dat jullie (Karuma of Mik) een vriend mogen voortrekken. Ik vind het raar dat jullie nu al zijn account hebben geactiveerd. Er zijn veel nee stemmen, dus dat verdient hij nog niet. Overigens vind ik Unleashed zelf een hele toffe gast, en als ik geen trial was zou ik ja hebben gestemt.
Verder heb ik hem gezegt dat hij niet mag reageren tot hij trial krijgt.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: