Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April
+6
sonja
Steen
Sébàkuwwl
TheLastHope
Karuma
WildeBras
10 plaatsers
Numquam Fugere :: Communis :: Communis :: Joinen
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Mag Phano joinen?
Re: Joining: Phanoyatis | Trial t/m 8 April
Ik heb hem geactiveerd omdat hij een heel verhaal wilde zeggen en dat leek mij niet verkeerd (jullie wel dan) ik bedoel hier niet mee dat hij trial is ofzo en ik trek hem ook niet voor
Karuma- Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 21-03-10
maar op dit moment is die gozer ons aan het beinvloeden, en dingen uit het verleden aan het goed praten. maar waar het om draait, voor hij een trail heeft, is dat wij kunnen nadenken over hoe wij hem als persoon en als speler vinden, uit eigen ervaring. dus opzich vind ik dat hij nu al NIET goed bezig is. mijn mening.
Onderbouw je mening eens met nuttige argumenten...sonja schreef:maar op dit moment is die gozer ons aan het beinvloeden, en dingen uit het verleden aan het goed praten. maar waar het om draait, voor hij een trail heeft, is dat wij kunnen nadenken over hoe wij hem als persoon en als speler vinden, uit eigen ervaring. dus opzich vind ik dat hij nu al NIET goed bezig is. mijn mening.
Natuurlijk wil je het goedpraten als je dingen verkeerd hebt gedaan in het verleden, hij doet gewoon normaal, ik zou precies hetzelfde doen.
Ik vind het prima als je nee stemt maar onderbouw je opinie..
En waarom zeg je Trail? Geen idee wat dat is.
Waarschijnlijk Trial?WildeBras schreef:Onderbouw je mening eens met nuttige argumenten...sonja schreef:maar op dit moment is die gozer ons aan het beinvloeden, en dingen uit het verleden aan het goed praten. maar waar het om draait, voor hij een trail heeft, is dat wij kunnen nadenken over hoe wij hem als persoon en als speler vinden, uit eigen ervaring. dus opzich vind ik dat hij nu al NIET goed bezig is. mijn mening.
Natuurlijk wil je het goedpraten als je dingen verkeerd hebt gedaan in het verleden, hij doet gewoon normaal, ik zou precies hetzelfde doen.
Ik vind het prima als je nee stemt maar onderbouw je opinie..
En waarom zeg je Trail? Geen idee wat dat is.
TheLastHope- Aantal berichten : 154
Leeftijd : 29
Als hij een verhaal wou doen, dan had hij dat maar in de brief moeten zetten. Accounts moeten naar mijn mening pas geactiveerd worden, als de persoon een trial heeft. Maar Karuma is één van de leider, en hij beslist, en als hij achter zijn beslissing staat, dan respecteer ik dat en dan sta ik ook achter die beslissing.
Sébàkuwwl- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-10
Leeftijd : 33
hier ben ik het ook wel mee eens, maar toch vind ik dat hij op deze manier een streepje voor heeft, omdat mensen nu een andere mening krijgen, en andere joiners hadden deze keuze niet. maarja, het maakt me verder niet heel veel uit hoor, maar ik ben gwn niet iemand die iemand snel laat joinenSébàkuwwl schreef:Als hij een verhaal wou doen, dan had hij dat maar in de brief moeten zetten. Accounts moeten naar mijn mening pas geactiveerd worden, als de persoon een trial heeft. Maar Karuma is één van de leider, en hij beslist, en als hij achter zijn beslissing staat, dan respecteer ik dat en dan sta ik ook achter die beslissing.
Toen hij een brief had geschreven naar WE had ik ook nee gezegt dit omdat hij een totale flop was/is...(niet on-aardig bedoelt lol) (Daarmee bedoel ik ingame)
Toen heb ik hem toch ook een kans gegeven (EEN KANS) zou hij die verprutsen was het over voor mij.
Vandaar vraag ik een 7 dagen lange trial aan anders moet ik helaas nee stemmen omdat ik er zeker van wil zijn dat andere mensen niet van gedachte veranderen na 3 dagen trial dat hiervoor iets te kort is.
Toen heb ik hem toch ook een kans gegeven (EEN KANS) zou hij die verprutsen was het over voor mij.
Vandaar vraag ik een 7 dagen lange trial aan anders moet ik helaas nee stemmen omdat ik er zeker van wil zijn dat andere mensen niet van gedachte veranderen na 3 dagen trial dat hiervoor iets te kort is.
Princess- Co-Leader
- Aantal berichten : 158
eens, maar dan moeten we binnen 7 dagen voor een event zorgen, zodat we hem met zn allen kunnen zine spelen, en kunnen beoordelen.Princess schreef:Toen hij een brief had geschreven naar WE had ik ook nee gezegt dit omdat hij een totale flop was/is...(niet on-aardig bedoelt lol) (Daarmee bedoel ik ingame)
sonja schreef:eens, maar dan moeten we binnen 7 dagen voor een event zorgen, zodat we hem met zn allen kunnen zine spelen, en kunnen beoordelen.Princess schreef:Toen hij een brief had geschreven naar WE had ik ook nee gezegt dit omdat hij een totale flop was/is...(niet on-aardig bedoelt lol) (Daarmee bedoel ik ingame)
Ik doe een 1vs1 tegen hem van het weekend ik beoordeel hem dan zoiezo wel...wat jullie doen om hem op de proef te stellen moeten jullie maar kijken.
Princess- Co-Leader
Dat word een 10-0 voor inge.. 1vs1 is niet ze sterkste punt.Princess schreef:sonja schreef:eens, maar dan moeten we binnen 7 dagen voor een event zorgen, zodat we hem met zn allen kunnen zine spelen, en kunnen beoordelen.Princess schreef:Toen hij een brief had geschreven naar WE had ik ook nee gezegt dit omdat hij een totale flop was/is...(niet on-aardig bedoelt lol) (Daarmee bedoel ik ingame)
Ik doe een 1vs1 tegen hem van het weekend ik beoordeel hem dan zoiezo wel...wat jullie doen om hem op de proef te stellen moeten jullie maar kijken.
weetje wat ik ooit heb gedaan toen ik net begon met spelen? een keer 1vs1 met siyika gedaan, en toen 3 keer de skill onzichtbaarheid meegenomen xD ik verloor alleen nog met 10-2..Steen schreef:Dat word een 10-0 voor inge.. 1vs1 is niet ze sterkste punt.Princess schreef:sonja schreef:eens, maar dan moeten we binnen 7 dagen voor een event zorgen, zodat we hem met zn allen kunnen zine spelen, en kunnen beoordelen.Princess schreef:Toen hij een brief had geschreven naar WE had ik ook nee gezegt dit omdat hij een totale flop was/is...(niet on-aardig bedoelt lol) (Daarmee bedoel ik ingame)
sonja schreef:weetje wat ik ooit heb gedaan toen ik net begon met spelen? een keer 1vs1 met siyika gedaan, en toen 3 keer de skill onzichtbaarheid meegenomen xD ik verloor alleen nog met 10-2..Steen schreef:Dat word een 10-0 voor inge.. 1vs1 is niet ze sterkste punt.Princess schreef:sonja schreef:eens, maar dan moeten we binnen 7 dagen voor een event zorgen, zodat we hem met zn allen kunnen zine spelen, en kunnen beoordelen.Princess schreef:Toen hij een brief had geschreven naar WE had ik ook nee gezegt dit omdat hij een totale flop was/is...(niet on-aardig bedoelt lol) (Daarmee bedoel ik ingame)
Ik won van siyika 7-3...(hij leavde, en gaf zich gewonnen xD)
Princess- Co-Leader
Mm iemand heeft me account weer geactiveerd , maar ben ik nu voor 7 dagen trail lid ?
Phanoyatis- Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 28
Laten we even beslissen over de heer z'n trial? Hij heeft nu wel lang gewacht.
Sébàkuwwl- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-10
Leeftijd : 33
WildeBras schreef:Lijkt me goed voor de twijfelende mensen.Princess schreef:Misschien een 7/14 dagen trial goed voor hem?
Princess- Co-Leader
\Steen schreef:Trail gaat nu in voor mij apart.. ?
is goed
volgende week gaat topic weer open
Karuma- Aantal berichten : 150
Tijd erbij gezet in titel.
Princess- Co-Leader
Yoehoe!
Na 2 maanden niet gespeelt een 1vs1 gewonnen met 8-1! (internet begaf het :p)
Topicje weer opslot maar hij wou een 1vs1 en die kreeg hij vanochtend:p
Na 2 maanden niet gespeelt een 1vs1 gewonnen met 8-1! (internet begaf het :p)
Topicje weer opslot maar hij wou een 1vs1 en die kreeg hij vanochtend:p
Princess- Co-Leader
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Joining: DarkSmile
» Joining: Puniserr
» Joining: RepelSteeltje
» Joining: TheLastHope
» Joining: ×Sonja×
» Joining: Puniserr